fbpx

admin & tech support

Denk jij erover na om eindelijk eens wat taken uit handen te geven? ‘t zou gaan tijd worden!!! 😉

Als ervaren sidekick kan ik jou helpen bij allerlei taken. Denk hierbij aan agendabeheer, e-mailbeheer, het up-to-date houden van je website en het opzetten en uitvoeren van marketing- en communicatieactiviteiten. Maar ook bij het opzetten van nieuwe processen en systemen en het coördineren van projecten kan ik jou ondersteunen. Door deze taken van jou over te nemen, kun jij je volledig focussen op de groei van jouw bedrijf en het realiseren van jouw doelen.

Je kan mij zowel x-aantal uur per week inschakelen als voor een kleine opdracht. Of je nu behoefte hebt aan tijdelijke ondersteuning of op zoek bent naar een vaste partner voor de lange termijn, ik sta voor je klaar. Samen kunnen we jouw focus vinden en ervoor zorgen dat jouw bedrijf smooth kan werken.
Ontdek hieronder jouw perfect match!

Wil jij een vast aantal uur / week ondersteuning?

Nood aan een vast aantal uur ondersteuning per week, op locatie of vanop afstand? I’m here!
Aangezien ik een persoonlijke aanpak en een duurzame samenwerking belangrijk vind, starten we steeds met een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

It’s a match?
Dan bespreken we samen het plan van aanpak. Denk maar aan de opstart, het takenpakket, de overeenkomst,…

Quanta costa?
We spreken samen een inwerkperiode af van max 3 maanden. Aangezien ik deze periode gebruik om een feeling te krijgen met jou, jouw bedrijf, jouw manier van werken,… hanteer ik hiervoor een verlaagd uurtarief van 45 euro (excl btw).
Inwerkperiode afgelopen? Dan wordt dit tarief verhoogd naar het normale tarief van 55 euro (excl btw).

Liever niet vastzitten aan x-aantal uur per week?

Bij plus facile draait alles om jouw tevredenheid en het gemak van samenwerken. Daarom hebben we een uniek creditsysteem geïntroduceerd – geen traditionele uurtarieven meer, maar een frisse aanpak met ‘smoothies‘!

Maar wat zijn smoothies precies? In plaats van je zorgen te maken over de tijd die elke taak in beslag neemt, werken we met een eenvoudig creditsysteem. Elke smoothie staat gelijk aan een bepaalde hoeveelheid werk. Of het nu gaat om iets aanpassen op jouw website, het ontwerpen van grafische elementen of het opzetten van marketingcampagnes, we vertalen ons werk naar deze eenvoudige en transparante eenheid – de smoothie.

Maar waarom kiezen voor smoothies?

  1. Flexibiliteit: Met smoothies hoef je je geen zorgen te maken over het aantal gewerkte uren. Je kunt je smoothies inzetten wanneer het jou uitkomt, zonder dat je vastzit aan strikte tijdslimieten.

  2. Voorspelbaarheid: Dit creditsysteem biedt duidelijkheid en voorspelbaarheid in je budgettering. Geen verrassingen meer aan het einde van de maand.

  3. Efficiëntie: We begrijpen dat efficiëntie van essentieel belang is voor jouw bedrijf. Met smoothies kun je taken toewijzen op basis van hun complexiteit en prioriteit, waardoor je tijd en middelen optimaal worden benut.

  4. Waardegedreven: Smoothies vertegenwoordigen de waarde van het geleverde werk, niet alleen de tijd die eraan besteed is. Dit betekent dat je altijd waar voor je geld krijgt, ongeacht de snelheid waarmee taken worden voltooid.

Kortom, dit smoothie systeem is ontworpen met jou in gedachten – om je meer controle, flexibiliteit en gemoedsrust te bieden bij het uitbesteden van werk. 

Aangezien ik een persoonlijke aanpak en een duurzame samenwerking belangrijk vind, starten we steeds met een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Quanta costa?
Ik bezorg je na onze gesprek graag een vrijblijvende offerte op maat. Waarin elke taak gekoppeld wordt aan het aantal smoothies dat die taak waard is. Dan kan je op basis hiervan zelf beslissen hoeveel smoothies je wilt kopen en welke taken je eerst wilt uitbesteden. 
1 smoothie = 30 euro (excl btw)

It’s a match?
Dan bespreken we samen het plan van aanpak. Denk maar aan de opstart, het takenpakket, de overeenkomst,…

Elke heeft me geholpen met de opmaak van mijn website in elementor en nam ook de technische zaken bij de lancering van mijn groepstraject op zich. Dankzij haar heb ik een website die volledig bij mij past, binnen mijn brandingskleuren en stijl. Ook bij de lancering van mijn traject had ik geen stress dat alles zou werken, zij nam dit allemaal vakkundig op zich. Haar communicatie is rustig en duidelijk. Ze werkt volgens planning. Binnen de maand was mijn website up and running!
kATRIEN
THE OFFICE MANAGER